الگوریتم های گوگل در سئو
نوشته شده توسط : hamed

آخری به روز هسته اساسی در ژانویه سال ۲۰۲1 انجام یافته میباشد سئو در مشهد و هنوز هم به صورت بدیهی معلوم وجود ندارد که‌این آپ دیت برروی کدام یک از الگوریتم ها اثر گذارده میباشد، ولی نکته ای که بایستی به آن اعتنا داشت، این میباشد که سرعت تارنما را نباید نادیده بگیریم و با روی عمل داخل شدن قسمت جدیدی به اسم core web vitals در سرچ کنسول، بایستی بیش تر از پیشین به آن اعتنا داشته باشیم. ولی تخصصی بودن تارنما و داشتن تجربه کاربری برا هر وبسایت هم میتواند یکی از دیگر از مواقعی باشد که در‌این آپ دیت به آن پرداخته شد‌ه‌است.

 

تجربه ورقه چه می‌باشد؟

برای فهم اینکه، استفاده کننده چه‌گونه تجربه یک کاغذ اینترنت خاص را ادراک می نماید، عموما گوگل، تیم ای از سیگنال ها را گزینه بررسی قرار می‌دهد. این علائم دربرگیرنده سیگنالهایی برای مثال: سرعت بارگیری یک صفحح، مطلوب بودن برای گوشی، دارا بودن HTTPS، دارنده ورژن های داخلی میباشد و اینکه آیا محتوا با بارگیری ورقه به دور و بر می‌پردازد.

 

همان طور که در ماه may ذکر کردیم، تجربه شیت، از یک سری فاکتور جانور در جايگاه بندی جستجوی Google درست شده میباشد که مهم‌ترین آنها: به روز گوشی فرندلی، آپ تو دیت رسانی سرعت کاغذ، ارتقاء مرتبه HTTPS ، پنالتی بروزر ایمن و غیره میباشد که می بایست معیارهای سرعت و امکان به کار گیری بودن را نیز در لحاظ گرفت.

 

الگوریتم های گوگل در بهینه سازی

الگوریتم‌ های گوگل بسیار غامض میباشند و غامض‌خیس هم می شوند چون گوگل دایم سعی می‌نماید شایسته ترین نتیجه ها کاوش را به کاربرانش ارائه دهد.

 

وقتی که موتورهای کاوش (مثل: یاهو، گوگل و…) نو ساخت گردیده بودند، بخش اعظمی از سئوکارها، توانمند بودند خیلی ریلکس، رویه‌هایی را پیدا نمایند که جايگاه وب سایت مشتریان خویش را بالا مارک، بطور نمونه، در‌صورتی‌که شما پیش از اینَ در کدهای وب سایت از “متا تگ کیورد” به کارگیری می‌کردید براحتی می‌توانستید سایتتان را در نتیجه ها کاوش بالا ببرید.

“متا تگ کیورد” در واقع راهی میباشد که به گوگل نشانه دهد مورد برگه موردنظر درباره ی چه می باشد؛ البته امروزه به لطف آپ تو دیت‌های تازه، دیگر امثال این شیوه‌ها پاسخ نمی‌دهند.

 

 

 

 

209 فاکتور بهینه سازی (آپ تو دیت سال 2021)

 

 

ممکن میباشد بعضا از کاربرانی که در اکنون قرائت این مقاله میباشند، با تاثیرات الگوریتم‌ های گوگل مانند پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار و… شناخت کافی نداشته باشند. پیش از همگی میتوانید به پادکست مقدماتی الگوریتم های گوگل گوش دهید و آن گاه به ادامه نوشته‌ی علمی بپردازید.

 





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: